Jeg hedder Simon Le Benioury, og jeg har en lang erhvervsmæssig baggrund i transportbranchen. I starten af 2017 besluttede jeg at uddanne mig til kørelærer, og jeg blev godkendt kørelærer i maj 2018.

Jeg er uddannet efter de nye skærpede krav til kørelæreruddannelsen, hvilket betyder, at for at øge trafiksikkerheden bl.a. skal kørelæreren have gennemført et pædagogisk undervisningsforløb for at blive godkendt.

Efter beståelsen af min endelige eksamen til kørelærer sagde censor bl.a.:

” Du er i besiddelse af godt humør og pædagogisk sans. Eleverne kommer helt
sikkert ikke til at kede sig til dine lektioner”

Her på Simons Køreskole vægter jeg at tilbyde undervisning af høj kvalitet i et læringsmiljø som er trygt, sjovt og med fælles ligeværdig dialog. Det er min overbevisning at et sådant læringsmiljø skaber de bedste forudsætninger for forståelse og læring.

Som underviser vil jeg desuden have fokus på at al læring er individuel. Derfor bestræber jeg mig på at planlægge undervisningen således, at der bliver taget hensyn til den enkelte elevs evner og behov. Det gælder både teori- og kørelektioner.  Det betyder, at den enkelte elev får præcis de lektioner, som denne har behov for.

Jeg hjælper dig med at planlægge et undervisningsforløb, som passer lige netop til dig.

Det er Simons køreskoles primære mål at gøre dig til en dygtig og ansvarsfuld bilist, der kender færdselsloven og kører efter den. Det gælder frem for alt din og andres sikkerhed.

Jeg garanterer, at det bliver en glad og positiv oplevelse for dig at tage kørekort her på Simons køreskole.

Simon stående foran skolevognen ved køreskolen